لینک های دسترسی

Breaking News

تایسن ۵۸ ساله در مقابل پال ۲۷ ساله؛ کی برنده خواهد شد؟ 


قرار است مایک تایسن، قهرمان پیشین مشت‌زنی سنگین وزن جهان به تاریخ ۲۰ جولای در مقابل جیک پال قرار گیرد که به تازگی در بخش ورزش رزمی شهرت کسب کرده است.

زمانی که این دو ورزشکار وارد رینگ می‌شوند، تایسن ۵۸ ساله و پال ۲۷ ساله خواهد بود.

براساس گزارش ای‌اس‌پی‌ان، ادارۀ جواز و مقررات ورزشی تکزاس به همین تازگی رقابت میان این دو ورزشکار را که از رهگذر سنی بیش از سه دهه تفاوت دارند، منحیث رقابت رسمی منظور کرد، به این معنی که نتیجۀ این رقابت درج سوابق رسمی ورزشی این دو نفر خواهد شد.

جیک پال در صفحۀ ایکس‌اش نگاشته است که تایسن می‌خواهد این رقابت به گونۀ حرفه‌ای برگزار شود و او این تقاضا را پذیرفت.

تایسن و پال در هشت روند دو دقیقه‌ای مبارزه خواهند کرد.

جیک پال قبلاً یوتیوبر بود اما پس از شکست دادن نه رقیب که شش نفر آنان را با ضربۀ فنی شکست داد، بر زندگی ورزشی به گونۀ حرفه‌ای تمرکز کرد. پال تنها یک باخت در کارنامۀ ورزشی خود دارد.

تایسن که بار اخیر در سال ۲۰۰۵ به گونۀ رسمی مسابقه داده بود، ۵۶ برد و شش باخت در کارنامه‌اش دارد. او در ۴۴ رقابت حریف‌هایش را با ضربۀ فنی شکست داده است.

تایسن در صفحۀ ایکس‌اش نگاشته که تمرینات‌اش را برای این رقابت آغاز کرده است.

پال در یکی از مصاحبه‌هایش گفت: "تایسن می‌خواهد به زندگی ورزشی رسمی من نقطۀ پایان بگذارد، اما من تایسن را دوست دارم و افتخار می‌کنم در داخل رینگ با او رقابت خواهم کرد ولی من زندگی ورزشی او را به پایان خواهم رساند".

مایک تایسن بار اخیر در سال ۲۰۰۳ برنده شده و کلیفورد اتینی را با ضربۀ فنی شکست داد. اما سپس در دو رقابت حرفه‌ای دیگر در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ در مقابل دینی ویلیمز و کیون مک‌برایت بازنده شد.

گروه

XS
SM
MD
LG