لینک های دسترسی

Breaking News

داعش به ترمپ هوشدار تازه داد


مقامات ایالات متحده میگویند مناطقی را که این گروه تحت کنترول داشتند، ۶۵ فیصد کاهش یافته است. 
مقامات ایالات متحده میگویند مناطقی را که این گروه تحت کنترول داشتند، ۶۵ فیصد کاهش یافته است. 

یک سخنگوی گروۀ داعش یا دولت اسلامی به ایالات متحده و رئیس جمهور ترمپ حمله شدید لفظی نموده که به باور بعضی ها هدف آن تلاشی در راستای صف آرایی مجدد جنگجویان آن گروه میباشد.

درین پیام صوتی ۳۷ دقیقه ای که بروز سه شنبه توسط پروپاگندیست های گروۀ دولت اسلامی در تلگرام و سایر رسانۀ اجتماعی نشر گردیده، ابوحسن ال مهاجر سخنگوی این گروه میگوید ایالات متحده در حال غرق شدن است و هیچ کسی نمی تواند آنرا نجات دهد.

ال مهاجر میگوید" شما ورشکست شده اید و نشانه های مرگ تان به چشمان همه نمایان شده است". وی میافزاید " این یک واقعیت است که شما توسط شخص ابلهی رهبری میشوید که نمیداند سوریه، عراق و یا اسلام چیست". وی همچنان میگوید که "ایالات متحده باید از بدخواهی بمیرد". ال مهاجر هوشدار میدهد "ملتی که پیر و جوانش بنام خدا برای مرگ مسابقه میدهد، شکست نمی خورد".

این پیام که "حوصله داشته باشید، وعدۀ خدواند واقعیت دارد" عنوان دارد، اولین پیام ال مهاجر از ماۀ دسمیر سال گذشته بدینسو میباشد. در آن پیام وی از طرفداران آن گروه تقاضا نموده بود تا دشمنان شانرا در هر جایی که هستند، هدف قرار بدهند و " زمین را زیر پای شان آتش بگردانید".

نوار صوتی تازه در حالی نشر میشود که رئیس جمهور ترمپ ازبین بردن داعش را در اولویت پالیسی خارجی اش قرار داده است ونیروی جنگی این گروۀ دهشت افگن در عراق و سوریه شکست داده شده است. مقامات امریکایی اکنون میگویند گروۀ دولت اسلامی فقط ۱۲ تا ۱۵ هزار جنگجو دارد. این در حالیست که به گفته مقامات ایالات متحده مناطقی را که این گروه تحت کنترول داشتند، ۶۵ فیصد کاهش یافته است.

جنگجویان گروۀ دولت اسلامی، بخش های زیادی از موصل پایتخت خود خوانده خلافت اسلامی در عراق را نیز به نیروهای تحت حمایت ایالات متحده از دست داده است.

ولی هنوز هم ال مهاجر بی باکانه پیش بینی میکند که پایتخت های عراق، اردن و هم چنان عربستان سعودی بدست نبروهای گروۀ دولت اسلامی (داعش) خواهد افتاد.

وی درین پیام به نیروهای گروۀ دولت اسلامی در موصل و تلعفر در عراق و آنهایی که از رقه دفاع مینمایند گفته است که اکنون مهمترین لحظات جهاد آن گروه است. وی در عین زمان هوشدار میدهد که اکنون "نقطۀ عطف خطرناک نیز میباشد" و میگوید "نسلی در خلافت اسلامی ظهور نموده و آنها حاضراند تا زندگی شانرا برای دین شان قربانی بدهند".

سحنگوی گروه دولت اسلامی (داعش) هم چنان حامیان آن گروه را در غرب و سایر جاها مخاطب قرار میدهد تا حملات بیشتر انجام دهند.

ال مهاجر میگوید" به حامیان خلافت در امریکا، روسیه و اروپا ! منافع دشمنان میتواند توسط شما به آسانی هدف قرار بگیرد". وی می افزاید" دشمن را باخودش مصروف بسازید تا آنها از هدف قرار دادن ملت مسلمان منحرف شوند".

گزارش: صدای امریکا با استفاده از معلومات آژانس خبررسانی رویترز

XS
SM
MD
LG