لینک های دسترسی

Breaking News

بنگله‌دیش دو بازیکن جدید را برای بازی تست در مقابل افغانستان اعلام کرد


بنگله‌دیش تاکنون در مقابل افغانستان یک بازی چهار روزه انجام داده است. در این بازی در سال ۲۰۱۹ در بنگلادیش، افغانستان برنده شده بود.  
بنگله‌دیش تاکنون در مقابل افغانستان یک بازی چهار روزه انجام داده است. در این بازی در سال ۲۰۱۹ در بنگلادیش، افغانستان برنده شده بود.  

بنگله‌دیش می‌گوید که بتسمن جدید شهادت حسین و بالر مشفق حسن را برای بازی تست کرکت در مقابل افغانستان انتخاب کرده است.

این بازی به تاریخ ۱۴ جون (۲۴ جوزا) در داکه، پایتخت بنگله‌دیش، آغاز می‌شود. قرار است تیم افغانستان برای اشتراک در این بازی به تاریخ ۱۰ جون وارد بنگله‌دیش شود.

شهادت حسین ۲۱ ساله، مسابقات درجه یک کرکت را در سال ۲۰۲۱ آغاز کرد. او تاکنون در ۲۰ بازی ۱۲۶۵ دوش انجام داده است که در آن دو بار توانسته ۱۰۰ دوش و ۱۰ بار ۵۰ دوش انجام دهد.

مشفق حسن، بالر تیز ۲۰ ساله از یک سال بدینسو در مسابقات درجه یک اشتراک می‌کند، تاکنون در ۱۳ بازی ۴۹ وکت گرفته است و سه مرتبه در یک بازی پنج بازیکن را از میدان حذف کرده است.

هردو بازیکن در مسابقات اخیر تیم‌های الف بنگله‌دیش و افریقای جنوبی خوب درخشیده اند.

قرار است ملی پوشان افغانستان پس از این دیدار برای سپری کردن روزهای عیدالضحی به کشور شان برگردند و پس از عید برای سه بازی بین المللی یک روزه و دو بازی ۲۰ اووره دوباره راهی بنگله‌دیش شوند.

بنگله‌دیش تاکنون در مقابل افغانستان یک بازی تست نجام داده و در آن افغانستان برنده شده است.

در مسابقه با افغانستان لیتن داس به جای شاکب الحسن کپتان تیم بنگله‌دش خواهد بود. شاکب الحسن از ناحیهٔ انگشت جراحت برداشته و در تیم حضور ندارد.

تیم بنگله‌دیش شامل این بازیکنان است: لیتن داس (کپتان)، تمیم اقبال، ذاکر حسن، نجم حسین شانتو، مومن الحق شوراب، مشفق الرحیم، مهدی حسن میراز، تاج‌الاسلام، سید خالد احمد، عبادت حسین چوهدری، تسکین احمد، شرف الاسلام، محمود الحسن جوی، حسین دیپو و مشفق حسن.

XS
SM
MD
LG