لینک های دسترسی

Breaking News

مسی با تیم پاریس سینت ژرمن وداع می‌کند


لیونل مسی
لیونل مسی

کریستوف گالتیه، سرمربی پاریس سینت ژرمن (پی اس جی) امروز پنجشنبه، اول جون (۱۱جوزا) طی یک نشست خبری تایید کرد که لیونل مسی ستاره ارجنتاینی در تابستان امسال از این کلب فرانسوی جدا می‌شود و برای آخرین بار در پایان هفته برای این کلب بازی خواهد کرد.

به گفته گالیته، این آخرین بار خواهد که این ستاره ارجنتاینی، روز شنبه ۳ جون (۱۳جوزا) با پیراهن پاریس سینت ژرمن در پاریس در مقابل تیم فوتبال کلرمون بازی خواهد کرد و با ختم قراردادش، به تیم دیگری خواهد پیوست.

تیم فوتبال کلرمون با تفاوت چهار امتیاز از تیم پاریس سینت ژرمن در صدر لیگ فرانسه قرار دارد.

گالیته افزود:" من افتخار مربیگری بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را داشتم. "

در عین حال، اینطور گمانه زنی هایی وجود دارد که مقصد بعدی آقای مسی ممکن عربستان سعودی، اینتر میامی امریکا و یا تیم قبلی‌اش بارسلونا در اسپانیا باشد.

طبق گزارش اسوشتید پرس، وداع مسی از کلب فوتبال پاریی سینت ژرمن، پایان دوره دو ساله ای است که با هدف کسب عنوان قهرمانی دست نیافتنی لیگ قهرمانان اروپا انجام شده بود. مسی با کلب پاریس سینت ژرمن دو بار عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را کسب کرد. او در این دو فصل که با پاریس سینت ژرمن بود، توانست در فصل دومی در ۳۱ دیدار، ۱۶گول به ثمر برساند و ۱۶ پاس گول بدهد.

مسی که کسب هفت توپ طلایی را در کارنامهٔ‌ ورزشی خود دارد، در فصل اول لیگ فرانسه درخشش قابل ملاحظه‌ای نداشت و تنها شش گول به ثمر رسانید، اما در فصل دوم این لیگ کارکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

گفتنی است که سفر دو ساله مسی با کلب پاریس سینت ژرمن با تلخی و جنجال‌های خارج از میدان همراه بوده است. ماه گذشته، این کلب او را به دلیل سفر غیر مجاز به عربستان سعودی ازاشتراک در بازی محروم کرد.

لیونل مسی ماه گذشته به عنوان بهترین ورزشکار سال جایزهٔ جهانی ورزشی لوریوس را گرفت. او که سرانجام رویای جام جهانی خود را در قطر به دست آورد، به نمایندگی از ارجنتاین جایزهٔ‌ تیم‌اش را به عنوان بهترین تیم سال نیز دریافت کرد.

تیم ارجنتاین سال گذشته در دور نهایی جام جهانی فوتبال در قطر تیم فرانسه را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

XS
SM
MD
LG