لینک های دسترسی

Breaking News

روز سوم جام جهانی کرکت؛ سریلانکا امارات و هالند نامیبیا را شکست داد


عکس: آرشیف
عکس: آرشیف

در ادامه رقابت‌های جام جهانی بازی‌های ۲۰ اووره کرکت در آسترالیا، امروز سه شنبه ۱۸ اکتوبر (۲۶ میزان) سریلانکا به مصاف امارات متحدهٔ عرب و هالند به مصاف نامیبیا رفت که در فرجام تیم‌های کرکت سریلانکا و هالند برنده شدند.

در نخستین مسابقه، که بین تیم‌های کرکت سریلانکا و امارات متحدهٔ عرب بود، سریلانکا ۱۵۲ دوش برای امارات هدف تعیین کرد و توانست تمامی بازیکنان امارات را در ۷۳ دوش حذف کند و با اختلاف ۷۹ دوش پیروز شود.

پاتوم نیسانکا، بتسمن تیم سریلانکا با انجام ۷۴ دوش که لقب بهترین بازیکن این مسابقه را به خود اختصاص داد.

در بازی دوم، نامیبیا ۱۲۱ دوش برای هالند هدف تعیین کرد که هالند توانست در آخرین اوور آن را تکمیل کند و پیروز شود.

باس دی لیدی، بازیکن هالندی که در بالنگ توانست دو بازیکن نامیبیایی را حذف کند و در بیتنگ ۳۰ دوش انجام داد، لقب بهترین بازیکن این مسابقه را بدست آورد.

این چهار تیم در یک گروه قرار دارند. هالند پیش از این در دیدار در مقابل امارات پیروز شده بود و در صدر گروه خود قرار دارد.

سریلانکا و نامیبیا هر کدام یک بازی و امارات متحده عرب دو بازی را باخته اند. دو تیم برتر این گروه وارد مرحله ۱۲ تیم برتر می شوند و در آنجا با چند کشور دیگر از جمله افغانستان رقابت خواهند کرد.

فردا ایرلند به مصاف اسکاتلند و ویست اندیز به مصاف زمبابوی خواهد رفت.

افزون بر آن، افغانستان نیز یک بازی تمرینی با پاکستان خواهد داشت. افغانستان دیروز در نخستین بازی تمرینی خود توانست بنگله‌دیش را شکست داد.

در جام جهانی ۲۰ اووره کرکت که به تاریخ ۱۶ اکتوبر آغاز شد، ۱۶ تیم از جمله تیم کرکت افغانستان در آن باهم رقابت می‌کنند.

افغانستان، آسترالیا، انگلستان، بنگله‌دیش، پاکستان، نیوزیلند و هند که بر اساس پیروزی‌های جام ۲۰ اووره سال گذشته مستقیماً به مرحلهٔ دوم این بازی‌ها راه یافته اند، در مرحلهٔ دوم ۱۲ تیم برتر با هم رقابت خواهند کرد.

XS
SM
MD
LG