لینک های دسترسی

Breaking News

حملات هوایی اسراییل بر دمشق سبب کشته شدن چهار سرباز سوری شد


تصویر از آرشیف صدای امریکا
تصویر از آرشیف صدای امریکا

رسانه‌های دولتی سوریه روز یکشنبه ششم اگست (۱۵ اسد) گزارش دادند که در اثر حملات هوایی اسراییل بر دمشق، پایتخت سوریه، چهار سرباز آن کشور کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری دولتی سوریه، سانا، گزارش داده است که نظامیان اسراییلی ساعت ۰۲:۲۰ صبح به وقت محل حملات هوایی شان از سمت بلندی‌ های گولان که در اشغال اسراییل است، آغاز کرده و مناطقی را در نزدیکی دمشق هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، در این حمله ''چهار سرباز کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.'' در این گزارش همچنین آمده است که این حملات سبب خسارات مالی شده است، اما در مورد جزییات ارایه نشده است.

سانا همچنین گزارش داده است که سیستم دفاع هوایی سوریه شماری از میزایل‌های پرتاب شده توسط طیاره‌های اسراییلی را رهگیری کرده است.

در جریان بیش از یک دهه جنگ در سوریه، اسراییل صد‌های حملهٔ هوایی را در قلمرو سوریه انجام داده است. نظامیان اسراییلی بیشتر نیروهای مورد حمایت ایران، حزب الله لبنان و پایگاه‌های اردوی سوریه را هدف داده است.

اما حکومت اسراییل به ندرت در مورد حملات خود در سوریه تبصره کرده است. اسراییل بار‌ها گفته است که به ایران، دشمن سرسخت اسراییل، اجازه نخواهد داد که جای پای خود را در سوریه گسترش بدهد.

گروه

XS
SM
MD
LG