لینک های دسترسی

Breaking News

حبیب با پیروزی جدید از لقب قهرمانی خود دفاع کرد


خبیب نورمگمدوف (حبیب نور محمدوف)، قهرمان هنرهای رزمی مختلط یا MMA شام شنبه ۷ سپتمبر (۱۶ سنبله) توانست در وزن ۷۰ کیلوگرام بر دستین پوریر، حریف امریکایی اش غالب شود.

با پیروزی در این رقابت که در شهر ابوظبی امارات متحدۀ عرب برگزار شده بود، نورمگمدوف توانست حریف خود را در سومین روند به زانو درآورد و بار دیگر لقب قهرمان جهانی هنرهای رزمی مختلط را در وزن خود کمایی کند.

آقای نورمگمدوف پس از این پیروزی، در نخستین سخنان از خداوند برای آنچه برایش عطا کرده بود، شکر گزاری کرد و از پدرش که در درون قفس بازی حضور یافته بود، سپاسگزاری کرد.

آقای پوریر پس از این رقابت در یک پیام ویدیویی خطاب به علاقمندانش گفت: "تشکر از حمایت شما که برایم بسیار با ارزش است. اگر تصمیم به ادامۀ مبارزه بگیرم، قوی برخواهم گشت. وگرنه ببینم که خداوند برایم چی در نظر گرفته است".

آقای نورمگمدوف در سال ۲۰۱۸ پس از پیروزی جنجالی و پرماجرا در برابر کانر مک‌گریگر در شهر لاس ویگاس امریکا، که برای مدتی حضور این ورزشکار داغستانی را در رقابت‌های MMA به تعلیق انداخت، خبرساز و مشهورتر شد.

مک‌گریگر به تازگی در پیامی در تویتر، خبیب را به مبارزه در مسکو دعوت کرد. اما حبیب گفت که برای فکر کردن به "مزخرفات" مک‎ ریگر وقت ندارد و می‌خواهد آن را فراموش کند.

حبیب نورمگمدوف، ۳۰ ساله، مسلمان و از داغستان روسیه است. او تا کنون ۲۸ رقابت جهانی هنرهای رزمی مختلط را در کارنامۀ خود دارد که هیچ باخت نداشته و برندۀ این ۲۸ رقابت شده است.

XS
SM
MD
LG