لینک های دسترسی

Breaking News

پاکستان برای رقابت با افغانستان تیم ۱۸ نفری کرکت خود را اعلام کرد 


بورد کرکت پاکستان برای سه رقابت بازی های ۵۰ اوورهٔ کرکت در مقابل افغانستان تیم ۱۸ نفری خود را به کپتانی بابر اعظم اعلام کرد.

انضمام الحق که به تازگی منحیث رییس کمیتهٔ انتخاب بازیکنان پاکستان برگزیده شده است روز چهارشنبه نهم اگست (۱۸ اسد) در یک کنفرانس خبری گفت که این بازیکنان برای رقابت‌های جام آسیا نیز انتخاب شده اند.

رقابت‌های ۵۰ اووره میان افغانستان و پاکستان، به تاریخ ۲۲ ماه اگست به میزبانی افغانستان در سریلانکا آغاز می‌شود. رقابت دوم به تاریخ ۲۴ و رقابت اخیر به تاریخ ۲۶ همین ماه راه اندازی خواهد شد.

پس از آن به تاریخ ۳۰ اگست رقابت‌‌های جام آسیا برگزار می‌شود.

این نخستین بار است که افغانستان و پاکستان در سلسله‌ای از بازی‌های ۵۰ اووره با هم رقابت می‌کنند. این رقابت‌ها بخشی از سوپرلیگ راه یابی به جام جهانی بازی‌های ۵۰ اوورهٔ‌ هند است که باید در سال ۲۰۲۱ راه اندازی می‌شد، اما پاکستان آنرا به تاخیر انداخته بود.

پیش از این، افغانستان و پاکستان در سه رقابت ۲۰ اووره با هم مقابل شدند که افغانستان در آن با نتیجه ۲-۱ برنده شد. اما در آن رقابت‌ها، بابر اعظم، محمد رضوان و شماری از بازیکنان مهم پاکستان حضور نداشتند.

با آنهم، انضمام الحق گفته است که در رقابت‌های ۵۰ اووره با افغانستان به این دلیل تمامی بازیکنان قدرتمند را انتخاب کرده است که "افغانستان یک تیم کامل است و می‌تواند با هر تیم دیگر رقابت کند".

افغانستان چند روز پیش با کپتانی حشمت الله شهیدی تیم ۱۶ نفری در مقابل پاکستان را اعلام کرد. بازیکنان افغان روز سه شنبه به هدف آمادگی به این رقابت‌ها راهی سریلانکا شدند.

گروه

XS
SM
MD
LG