لینک های دسترسی

Breaking News

یک زوج هندی دو زن را برای ثروتمند شدن قربانی کردند


پولیس هند روز چهارشنبه ۱۲ اکتوبر (۲۰ میزان) گفت که سه نفر را به اتهام کشتن دو زن به عنوان "قربانی انسانی" برای ثروتمند شدن دستگیر کرده است.

پرامود کمار، سخنگوی پولیس به خبرگزاری فرانس پرس گفته است که یک زوجی که دچار مشکلات مالی بودند، ۳۰۰ هزار روپیهٔ هندی به محمد شفیع که خود را ساحر می‌خواند، داده اند تا دو زن را در مراسم جداگانه قربانی کند.

به گفتهٔ پولیس محمد شفیع به این زوج، بگوال سینگ و همسرش لیلا، که از ایالت جنوبی کرالا استند گفته بود که "قربانی انسان‌ها راهی به سوی ثروت‌های بزرگ است."

شفیع که پولیس او را "منحرف جنسی" توصیف کرده و قبلاً به تجاوز جنسی متهم شده بود، نخستین قربانی را در ماه جون به بهانهٔ ایفای نقش در یک فلم محلی به خانهٔ بگوال سینگ برده و "قربانی" کرده است.

سارنوالان می‌گویند که پس از آنکه این زوج از تغییر نکردن ثروت شان شکایت کردند، شفیع آنان را متقاعد کرد که در دومین قربانی در ماه سپتمبر شرکت کنند.

کمار گفت: "ما از قبل در حال بررسی قضیهٔ اولین زن گمشده بودیم که متوجه شدیم آخرین مکان موبایل زن دومی که در ماه سپتمبر ناپدید شد نیز در اطراف خانه این زوج بود."

هر دو زن قربانی با فروش سیار و خانه به خانۀ تکت‌های لاتری امرار معاش می‌کردند. اجساد قطعه قطعه شدۀ آنان در حویلی این زوج دفن شده بود. پولیس اکنون در حال بررسی است که آیا شفیع در موارد دیگری نیز دست داشته است یا خیر.

همسایگان سینگ به روزنامه هندوستان تایمز گفتند که "برای آن‌ها مشکل است که باور کنند او [سینگ] طرف قتل‌های وحشتناک بوده است".

سینگ نیز خود را طبیب سنتی خوانده و گوپان یکی از همسایگان او گفت: "بسیاری از مردم برای درمان شکستگی‌ها، ضربه خوردگی و سایر بیماری‌هایی از این قبیل به اینجا می آمدند. ما هرگز به چیز بدی مشکوک نبودیم و او نیز خوش اخلاق بود."

کارشناسان می‌گویند که اعتقاد به سحر و غیب‌گویی در بسیاری از مناطق قبیله‌ای و دور افتادۀ هند، جایی که حوادث قربانی انسانی گاه گاهی گزارش می‌شود، همچنان رایج است.

اوایل ماه جاری دو مرد به اتهام قتل یک کودک شش ساله در دهلی نو بازداشت شدند.

این دو مرد که کارگران ساختمانی بودند به پولیس گفتند که آنها تحت تاثیر نشهٔ چرس این کودک را به عنوان قربانی به شیوا، خدای هندوها، برای ثروتمند شدن قربانی کرده اند.

XS
SM
MD
LG