لینک های دسترسی

Breaking News

آغاز جام جهانی بازی‌های ۲۰ اووره کرکت؛ امریکا برندهٔ نخستین رقابت شد


ارون جونس و اندریس گوس بازیکنان امریکایی در این رقابت به ترتیب ۹۴ و ۶۴ دوش انجام دادند.
ارون جونس و اندریس گوس بازیکنان امریکایی در این رقابت به ترتیب ۹۴ و ۶۴ دوش انجام دادند.

جام جهانی بازی‌های ۲۰ اووره کرکت ۲۰۲۴ شام شنبه اول جون (۲۱ جوزا) با برگزاری نخستین رقابت این جام در ستدیوم شهر دالاس ایالت تکزاس ایالات متحده آغاز شد.

در رقابت شنبه شب، تیم‌های ایالات متحده و کانادا به مصاف هم رفتند که بازیکنان امریکایی با تفاوت هفت ویکت برندهٔ این بازی شدند.

در بازی نخست این جام، تیم کانادا برای ایالات متحده هدف ۱۹۵ دوش را تعیین کرد که بازیکنان امریکایی این هدف را در اوور ۱۸ پوره کردند.

ناونیت دالیوال و نیکولاس کیرتون بازیکنان کانادایی هر کدام به ترتیب ۶۱ و ۵۱ دوش انجام دادند.
ارون جونس، بازیکن امریکایی در این رقابت ۹۴ دوش انجام داد و تا پایان بازی از میدان حذف نشد. جونس لقب بهترین بازیکن این رقابت را نیز کمایی کرد.

اندریس گوس بازیکن دیگر امریکایی هم در این رقابت ۶۴ دوش انجام داد.

جام جهانی بازی‌های ۲۰ اووره کرکت ۲۰۲۴ که در آن تیم‌های ملی ۲۰ کشور حضور دارند، به میزبانی مشترک ایالات متحده و وست اندیز برگزار می‌شود.

این نخستین بار است که ایالات متحده از جام جهانی بازی‌های ۲۰ اووره کرکت میزبانی می‌کند.

به سلسلهٔ رقابت‌های این جام، امروز یکشنبه دوم جون دو بازی برگزار می‌شود که در بازی نخست وست اندیز به مصاف پاپوا نیوگینی رفته و در رقابت دوم عمان و نامیبیا با هم مصاف می‌دهند.

تیم ملی افغانستان نیز در این جام حضور دارد و آبی‌پوشان تیم ملی کرکت افغانستان در نخستین رقابت خود فردا دوشنبه سوم جون با یوگاندا مسابقه خواهند داد.

گروه

XS
SM
MD
LG