لینک های دسترسی

Breaking News

قرعه‌کشی ویزهٔ لاتری سال ۲۰۲۲ امریکا امروز صورت گرفت


وزارت خارجهٔ ایالات متحده امروز هشتم می (۱۸ ثور) ساعت ۱۲ ظهر به وقت واشنگتن دی سی، قرعه‌کشی ویزهٔ لاتری سال ۲۰۲۲ را انجام داد.

وزارت خارجۀ ایالات متحده گفته است که ۵۵ هزار ویزه از طریق قرعه‌کشی به اشتراک کنندگان کشور های مختلف جهان،‌ به شمول افغانستان برای سال ۲۰۲۲ توزیع خواهد شد.

براساس قوانین ایالات متحده، در این برنامه که همه ساله راه اندازی می‌شود، ویزۀ اقامت برای شهروندان کشورهایی فراهم می شود که در پنج سال گذشته کمتر از ۵۰ هزار شهروند آن به امریکا مهاجرت کرده اند.

براساس معلومات وزارت خارجۀ ایالات متحده، شهروندان افغانستان حق اشتراک در این برنامه را داشتند، اما شهروندان کشورهای مانند پاکستان، هند، چین، ویتنام، بنگله دیش، نیپال و شماری از کشورهای دیگر از این امر مستثنی بودند.

سالانه میلیون ها نفر از سراسر جهان برای دریافت ویزهٔ مهاجرت و مهاجرت قانونی به ایالات متحده در برنامهٔ ویزهٔ لاتری اشتراک می‌کنند. برای ویزهٔ لاتری سال ۲۰۲۱ بیش از هفت میلیون نفر درخواست داده بود.

افرادی که در این دور ویزهٔ لاتری اشتراک کرده اند می‌توانند نام‌های شان را در اینجا جستجو کنند و دریابند که آیا برنده شده اند یا نه.

ثبت نام برای ویزهٔ لاتری سال ۲۰۲۲ به تاریخ هفتم اکتوبر (۱۶ میزان) آغاز و به تاریخ ۱۰ نومبر (۲۰ عقرب) سال گذشته به پایان رسید.

قره کشی این برنامه بدون کدام ترتیب خاصی و به گونهٔ کمپیوتری انجام می‌شود.

شرکت کنندگان ویزهٔ لاتری سال ۲۰۲۲ باید شمارهٔ تاییدی شان را تا تاریخ ۳۰ سپتمبر سال ۲۰۲۲ نزد شان نگهدارند.

XS
SM
MD
LG