افغانستان در جام جهانی کرکت برای افریقای جنوبی ۲۴۵ دوش هدف تعیین کرد

در سلسلهٔ رقابت‌های جام جهانی ۵۰ اوورهٔ کرکت، امروز جمعه، دهم نومبر (۱۹ عقرب) تیم های ملی کرکت افغانستان و افریقای جنوبی به مصاف هم رفتند.

حشمت الله شهیدی، کپتان تیم ملی کرکت افغانستان پس از برنده شد قرعه این دیدار که در شهر احمد آباد هند جریان دارد، نخست بیتینگ را انتخاب کرد.

تیم ملی افغانستان به لطف ۹۷ دوش عظمت الله عمرزی در پنجاه اوور تعیین شده و با حذف تمامی بازیکنان اش، برای افریقای جنوبی ۲۴۵ هدف را تعیین کرد.

در این دیدار بیشترین دوش را عظمت الله عمرزی به نفع تیم ملی افغانستان انجام داد. او از ۱۰۷ توپ، ۹۷ دوش را به ثمر برساند و همچنان توانست تا آخر وکت اش از دست ندهد.

رحمان الله گربز و ابراهیم زدران به ترتیب با ۲۵ دوش و ۱۵ دوش را انجام دادند. همچنین رحمت شاه ۲۶ و اکرام علی خیل ۱۲ دوش به ثمر رساندند.

در دیدار امروزی جرالد کوتزی، بالر(توپ انداز) پر سرعت افریقای جنوبی، چهار بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان و لونگی نگیدی و کشاو مهاراج هر کدام دو دو بازیکن را از میدان حذف کردند.

گفتنی است که این آخرین مسابقه افغانستان در دور اول مسابقات جام جهانی پنجاه اووره کرکت است. افریقای جنوبی از قبل به نیمه نهایی این جام راه یافته است.