افغانستان در جام جهانی کرکت هالند را شکست داد

حشمت الله شهیدی، کپتان و بتسمن تیم افغانستان، ۵۶ دوش و عظمت الله عمرزی، بتسمن دیگر افغانستان، ۳۱ دوش انجام دادند و تا پایان بازی از میدان حذف نشدند.

در سلسلۀ رقابت‌های جام جهانی کرکت در هند، تیم ملی افغانستان روز جمعه سوم نومبر (۱۲ عقرب) تیم هالند را با تفاوت هفت وکت شکست داد.

در این رقابت، تیم هالند نخست به بیتنگ پرداخت و با از دست دادن تمامی بازیکنان در ۴۷ اوور برای تیم افغانستان، ۱۸۰ دوش هدف تعیین کرد.

تیم افغانستان توانست در ۳۱ اوور با از دست دادن تنها سه بازیکن به این هدف برسد و بازی را به نفع خود پایان دهد.

حشمت الله شهیدی، کپتان و بتسمن تیم افغانستان، ۵۶ دوش انجام داد. رحمت شاه و عظمت الله عمرزی، بتسمنان دیگر افغانستان، به نوبهٔ خود ۵۲ و ۳۱ دوش انجام دادند.

محمد نبی، بالر افغانستان، سه بازیکن هالند را از میدان حذف کرد و بهترین بازیکن این رقابت شناخته شد. نور احمد، بالر دیگر افغانستان، دو بازیکن تیم حریف را از میدان حذف کرد.

برای تیم هالند، سبراند انگلبرشت ۵۸ دوش به ثمر رساند. مکس اودود و کالین آکرمن، بتسمنان دیگر هالند، به ترتیب ۴۲ و ۲۹ دوش انجام دادند. اکثریت بازیکنان هالند با انجام دادن کمتر از ۱۰ دوش از میدان حذف شدند.

تیم ملی افغانستان تا اکنون در این جام هفت رقابت انجام داده است و در چهار بازی برنده شده است.

ملی پوشان افغانستان روز سه شنبه (هفتم نومبر) با تیم آسترالیا و جمعه آینده (دهم نومبر) در برابر تیم افریقای جنوبی به میدان می‌روند.