لینک های دسترسی

Breaking News

واکنش خشمگینانه بر حکم میدان؛ ویرات کهولی جریمه شد 


ویرات کهولی، ستارهٔ کرکت هند
ویرات کهولی، ستارهٔ کرکت هند

ویرات کهولی، ستارهٔ مشهور کرکت هند به دلیل اعتراض شدید و خشمگین شدن بر حکم میدان در جریان یک بازی لیگ برتر هند، جریمه شد.

کهولی که در این لیگ تجارتی برای تیم رایل چلینجرس بنگلورو بازی می‌کند، در رقابت روز گذشته زمانی که وکت‌اش را از دست داد، از حکم سوم میدان خواست تا حذف شدنش را مرور کند.

حکم سوم نیز به نفع تیم کلکته نایت رایدرز تصمیم‌اش را اعلام کرد و کهولی با عصبانیت تمام از میدان بیرون رفت.

پیش از بیرون شدن از میدان، کهولی با حکم میدان نیز دعوا کرد و سپس یک زباله دانی را دور انداخته و بیت‌اش را نیز بر زمین کوبید.

بر اساس بیانیهٔ لیگ برتر هند، کهولی مادهٔ ۲.۸ مقررات این لیگ را نقض کرده و باید ۵۰ در صد فیس رقابت روز گذشته‌اش را منحیث جریمه پراخت کند.

ویرات کهولی به اشتباهش اعتراف کرده و تصمیم حکم میدان را برای پرداخت جریمهٔ نقدی پذیرفته است.

نوجوت سینگ سیدهو، از بازیکنان پیشین تیم ملی کرکت هند، بر تصمیم حکم میدان برای حذف کردن ویرات کهولی از رقابت انتقاد کرده و خواهان تغییر مقررات این لیگ شد.

اما عرفان پتان، بازیکن دیگرهند از تصمیم حکم میدان حمایت کرده و گفته است که کهولی در جریان بازی از خطی که بتسمن‌ها بالای آن ایستاده شده و بازی می‌کنند، جلوتر آمده بود و به این لحاظ از میدان حذف شد.

کهولی تا اکنون در فصل جاری لیگ برتر هند در هشت رقابت ۳۷۹ دوش انجام داده و بیشترین امتیاز را برای تیم‌اش حاصل کرده است. با آنهم، تیم بنگلور تا اکنون در یک رقابت پیروز شده و در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

گروه

XS
SM
MD
LG