لینک های دسترسی

Breaking News

صعود تیم ملی فوتسال افغانستان به دور حذفی جام جهانی


تیم ملی فوتسال افغانستان رقابت یک بر هشت جام جهانی را در شهر تاشکند انجام می دهد.
تیم ملی فوتسال افغانستان رقابت یک بر هشت جام جهانی را در شهر تاشکند انجام می دهد.

تیم ملی فوتسال افغانستان پس از نتایج دور سوم رقابت‌های گروهی بین گروه های "ای و اف" به دور حذفی صعود کرد و روز چهارشنبه ۲۵ سپتمبر به مصاف پاراگوای می رود.

افغانستان که پس از شکست در برابر اوکراین سه امتیاز داشت با تفاضل (۱-) گول، جایگاه سوم را در چهار تیم اضافی راه یافته به دور حذفی کسب کرده بود.

اما پس از شکست روز یکشنبه ۲۲ سپتمبر تاجیکستان در برابر پانامه و تفاضل گول بیشتر پانامه در مقایسه با افغانستان، اکنون صعود تیم ملی فوتسال افغانستان به دور حذفی یقینی شد.

گواتیمالا در رقابت سوم گروهی خود در رویارویی با ونزیولا با نتیجۀ ۷ - ۳ شکست خورد و با این نتیجه ونزویلا با تفاضل (۶-) گول به عنوان تیم شانزدهم این جام به دور حذفی راه یافت.

رقابت افغانستان با پاراگوای ساعت ۷:۳۰ شب به وقت افغانستان در شهر تاشکند اوزبیکستان برگزار می شود.

رقابت های دور حذفی

در این دور تیم برازیل - کوستاریکا ساعت ۵:۰۰ عصر به وقت افغانستان در شهر بخارا و هالند - اوکراین ساعت ۷:۳۰ شام روز سه شنبه ۲۴ سپتمبر در شهر تاشکند به مصاف هم می روند.

برعلاوۀ رقابت های افغانستان - پاراگوای به روز چهارشنبه در شهر تاشکند، تیم های اسپانیا - ونزیویلا همان روز در شهر اندیجان با هم رقابت خواهند کرد.

در سلسلۀ این رقابت ها روز پنجشنبه ۲۵ سپتمبر تیم های ایران - مراکش ساعت ۵:۰۰ عصر در شهر بخارا و تیم های پرتگال - قزاقستان ساعت ۷:۳۰ شام در شهر اندیجان به مصاف هم می روند.

آخرین روز رقابت های حذفی جام جهانی فوتسال اوزبیکستان روز جمعه ۲۷ سپتمبر ساعت ۵:۰۰ عصر میان تیم های تایلند - فرانسه در شهر بخارا و ساعت ۷:۳۰ به وقت افغانستان میان تیم های ارجنتاین کوستاریکا در شهر تاشکند برگزار می شود.

دور کوارتر فاینل رقابت های جام جهانی فوتسال اوزبیکستان، روز یکشنبه ۲۹ سپتمبر آغاز می شود.

گروه

XS
SM
MD
LG