لینک های دسترسی

Breaking News

استفاده از تکنالوژی هوش مصنوعی برای جلوگیری از ورود امتعه تقلبی به ایالات متحده


وزارت امنیت داخلی ایالات متحده امریکا تلاش می‌کند به کمک هوش مصنوعی امتعه‌ای را شناسایی کند که توسط کودکان و کارگران اجباری ساخته شده و از ورود آن به ایالات متحده جلوگیری کند.

هر سال، میلیون ها نفر در سراسر جهان در شرایط ناگوار مجبور به کار استند. طبق تازه ترین ارقام سازمان بین المللی کار و صندوق وجهی حمایت از اطفال سازمان ملل متحد، در جمع این افراد ۱۶۰ میلیون کودک بین سنین ۵ تا ۱۷ ساله نیز شامل است.

برای رسیدگی به این نگرانی فزاینده، الیهاندرو مایورکس، وزیر امنیت داخلی ایالات متحده یک نیروی کاری تازه را موظف کرده است تا راه های استفاده از هوش مصنوعی را بررسی کند.

وزیر امنیت داخلی ایالات متحده امریکا گفت:"ما به دنبال استفاده از تکنالوژی هوش مصنوعی برای شناسایی بارهای تجارتی و شناسایی امتعه وارداتی تولید شده با کار اجباری و مدیریت خطرات احتمالی آن استیم."

تیا لی، معاون وزیر کار ایالات متحده برای امور بین المللی می‌گوید که استفاده از هوش مصنوعی برای رسیدگی به این مشکل، کمک بزرگی خواهد بود.

او به صدای امریکا گفت: "من فکر می کنم هوش مصنوعی ابزار شدیداً قوی و بالقوه در تلاش ما برای یافتن راهی است که ما چگونه بتوانیم اطلاعات را جمع آوری کنیم. به عنوان مثال جستجو در مورد ماده معدنی کوبالت که در جمهوری دموکراتیک کانگو از معدن استخراج شده به چین انتقال یافته به بتری های لیتیم آیون تبدیل شده و سپس در بتری‌های موتر برقی گذاشته شده و به ایالات متحده رسیده است."

از هوش مصنوعی همچنین در سرحد میتوان برای شناسایی امتعه تقلبی ساخته شده توسط کارگران اجباری یا کودکان کار کارگر، استفاده کرد.

پت سایمنس، مدیر پیشین محافظت سرحدی و گمرکات ایالات متحده امریکا می‌گوید: "بزرگترین بندر ورودی که این نوع امتعه را دریافت می کند، در لانگ بیچ لاس انجلس است و آنها میلیون ها کانتینر را در یک سال در قالب امتعه مختلف دریافت می کنند. هوش مصنوعی می تواند نقش بزرگی در ردیابی ایفا کند یعنی اینکه این امتعه از کجا آمده و به کجا می رود. و با استفاده از محاسبهٔ پیشرفته، آنها می توانند این معما را زودتر نسبت به انسان حل کند."

درحالی که هوش مصنوعی ممکن کمک کننده باشد، متخصصین هشدار می دهند که هنوز این امر تضمین شده نیست و لازم است که با احتیاط عملی گردد.

الن جینا، دستیار پیشین کمیشنر اداره محافظت سرحدی و گمرکات می‌گوید بکارگیری هوش مصنوعی در شناسایی اجناس وارداتی به ایالات متحده که توسط کاگران اجباری یا کودکان کارگر ساخته شده، نقش مهم ایفا کرده می‌تواند اما این کار نیز پیچیدگی های خاص خود را دارد.

او می افزاید: "من می دانم که این تکنالوژی باید با محیط آشنا شود. و وقتی شما تلاش کنید که در مورد یک محیط مثل چین معلومات داشته باشید و با درنظر داشت اینکه دریافت معلومات درست از چین چقدر سخت است، چی چیزی میتواند مانع دریافت معلومات مثبت کاذب شود، و چه کسی قرار است آن را تایید کند که معلومات به دست آمده از شناسایی هوش مصنوعی واقعا درست است."

XS
SM
MD
LG