لینک های دسترسی

Breaking News

جیمز ونس رسماً نامزدی معاونیت تکت انتخاباتی ترمپ را پذیرفت 


جیمز دیوید ونس
جیمز دیوید ونس

سناتور جیمز دیوید ونس، امشب ۱۷ جولای (۲۸ سرطان) در کنوانسیون ملی حزب جمهوری‌خواه، رسماً نامزدی معاونیت تکت انتخاباتی دونالد ترمپ را پذیرفت.

ترمپ روز دوشنبه ۱۵ جولای (۲۵ سرطان) در شبکۀ اجتماعی تروث نوشت که ونس "بهترین شخص مناسب" برای معاونیت ریاست جمهوری ایالات متحده است.

ونس ۳۹ ساله کمتر از دو سال است که به مجلس سنا ایالات متحده راه یافته و سابقهٔ اندک پالیسی خارجی دارد. از اظهارات اخیر او چنین بر میاید که با دکتورین "در قدم نخست امریکا" ترمپ همنوا بوده و طرفدار اسراییل و مخالف چین است.

او دانش آموختۀ رشتۀ حقوق از پوهنتون ییل ایالات متحده بوده و پیش از آن منحیث عضو نیروهای خاص ایالات متحده در عراق ایفای وظیفه کرده بود.

ونس گفته است که ایالات متحده نمی‌تواند به طور همزمان اوکراین و شرق میانه را حمایت کند و آمادهٔ احتمالات در شرق آسیا نیز باشد.

او در مجلس سنای ایالات متحده قانونی را معرفی کرد که دسترسی چین را به بازار‌های مالی ایالات متحده محدود کرده و نهادهای تحصیلات عالی ایالات متحده را درمقابل نفوذ چین حفاظت می‌کند.

در شب سوم کنوانسیون ملی حزب جمهوری‌خواه، ونس در مورد فعالیت‌های انتخاباتی و زندگی شخصی‌اش صحبت کرد.

انتظار می‌رود در گردهمایی فردا شب در شهر ملواکی ایالت وسکانسن، دونالد ترمپ، رسماً نامزدی حزب جمهوریخواه را در انتخابات ریاست جمهوری پنجم نومبر ۲۰۲۴ بپذیرد.

گروه

XS
SM
MD
LG