لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ، جیمز دیوید ونس را به صفت معاون خود برگزید


جیمز دیوید ونس (راست) و دونالد ترمپ
جیمز دیوید ونس (راست) و دونالد ترمپ

دونالد ترمپ، رییس جمهور پیشین ایالات متحده، جیمز دیوید ونس، سناتور ایالت اوهایو، را به صفت معاون خود در انتخابات ریاست جمهوری نومبر ۲۰۲۴ ایالات متحده برگزید.

ترمپ روز دوشنبه ۱۵ جولای (۲۵ سرطان) در شبکۀ اجتماعی تروث نوشت که وسن "بهترین شخص مناسب" برای معاونیت ریاست جمهوری ایالات متحده است.

ونس ۳۹ ساله که دانش آموختۀ رشتۀ حقوق از پوهنتون ییل ایالات متحده است در رای‌گیری جلسۀ حزبی جمهوریخواهان در شهر ملواکی ایالت ویسکانسن نیز به صفت معاون ریاست جمهوری تکت انتخاباتی ترمپ برگزیده شد.

ترمپ که در اثر گلوله باری روز شنبه در یک گردهمایی انتخاباتی در شهر بتلر ایالت پنسلوانیا جراحت سطحی برداشته بود، ناوقت شام دوشنبه در حالیکه گوش راستش با بنداژ پانسمان شده بود، در جلسه حزبی جمهوریخواهان حضور یافت.

قرار است ونس روز چهارشنبه و یک روز پیش از آنکه ترمپ رسماً نامزدی حزب جمهوریخواه را در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بپذیرد، در جلسۀ حزبی جمهوریخواهان سخنرانی کند.

جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده، و رقیب انتخاباتی ترمپ، روز دوشنبه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد گزینش ونس به صفت معاون ترمپ، این سناتور جمهوریخواه را "همسان" ترمپ خواند و گفت: "هیچ تفاوتی نمی‌بینم."

گروه

XS
SM
MD
LG