لینک های دسترسی

Breaking News

پاکستان با تفاوت کم برندهٔ بازی ۵۰ اووره کرکت با افغانستان شد


دومین بازی سلسله مسابقات یک روزه میان افغانستان و پاکستان روز پنجشنبه ۲۴ اگست (دوم سنبله) با تفاوت اندک به نفع پاکستان تمام شد.

در بازی امروز در هامبانتوتای سریلانکا، افغانستان به کمک شراکت ۲۲۷ دوش رحمان الله گربز و ابراهیم زدران، برای پاکستان ۳۰۱ دوش هدف تعیین کند.

پاکستان توانست با از دست دادن نه بازیکن، در آخرین اوور به این هدف برسد.

گربز نخستین بازیکن افغان است که در مقابل پاکستان بیش از ۱۰۰ دوش انجام داد. در مسابقه امروز، ابراهیم زدران نیز توانست در ۱۰۱ توپ ۸۰ دوش را به نفع افغانستان به ثمر برساند.

امام الحق، بتسمن پاکستان، بیشترین دوش را برای تیم خود انجام داد. او پس از انجام ۹۱ دوش، توسط مجیب الرحمن زدران از میدان حذف شد.

بابر اعظم، بتسمن پاکستان که در درجه‌بندی مسابقات ۵۰ اووره جهانی در مقام اول قرار دارد، پس از انجام ۵۳ دوش توسط فضل الحق فاروقی، بالر تیز افغان، حذف شد.

فاروقی در این بازی سه بازیکن و محمد نبی، بالر سپین (آهسته) افغان، دو بازیکن پاکستان را از میدان حذف کرد.

شاهین افریدی، بالر تیز پاکستان، دو بازیکن افغانستان را از میدان حذف کرد. نسیم شاه و اسامه میر، بالران دیگر پاکستان نیز توانستند یک یک بازیکن افغانستان را حذف کنند.

این بازی ها به میزبانی افغانستان در سریلانکا برگزار می شود. به دلیل نگرانی های امنیتی، مسابقات بین المللی در داخل افغانستان برگزار نمی شود.

اولین بازی این سلسله مسابقات نیز روز سه شنبه به نفع پاکستان تمام شد. مسابقهٔ نهایی روز شنبه در کلمبو، پایتخت سریلانکا، برگزار می‌شود.

گروه

XS
SM
MD
LG