لینک های دسترسی

Breaking News

راشد خان: توانایی رسیدن به قهرمانی در جام جهانی کرکت را داریم


راشد خان، کپتان تیم ملی بازی های ۲۰ اووره افغانستان
راشد خان، کپتان تیم ملی بازی های ۲۰ اووره افغانستان

راشد خان، کپتان تیم ملی بازی های ۲۰ اووره افغانستان پس از پیروزی تیم‌اش در مقابل آسترالیا گفت که بازیکنان افغان استعداد و توانایی رسیدن به قهرمانی جام جهانی را دارند.

او در جریان صحبت با بازیکنان تیم ملی کرکت افغانستان گفت که اگر اندکی بیشتر بر خود اعتماد کنند "در بازی نهایی این جام نیز پیروز شده می‌توانیم".

در یک ویدیویی که در صفحهٔ بورد کرکت افغانستان نشر شده، راشد خان گفته است: "از اینجا در بازی نهایی نیز پیروز شده می‌توانیم که در مقایسه به این (پیروزی در مقابل آسترالیا) خوشحالی بزرگتر خواهد بود... هر تیمی را که می‌بینید، از ما بیم دارد... رقابت نهایی چندان دور نیست."

او اضافه کرد که هر پیروزی سطح اعتماد را در بازیکنان افغان افزایش می‌دهد و زمانی که تیم مانند آسترالیا که بازیکنان آن متخصص بازی‌های ۲۰ اووره اند را شکست داده می‌توانند، پس تمام تیم‌ها را نیز می‌توانند مغلوب کنند، "اما باید نزد خود این ذهنیت را ایجاد کنیم که ما برای همین هدف اینجا آمده ایم".

تیم ملی کرکت افغانستان در سلسلهٔ رقابت‌های هشت بهترین جام جهانی کرکت، تیم قدرتمند آسترالیا را با تفاوت ۲۱ دوش شکست داد و یک گام دیگر به سوی راه‌یابی به مرحلهٔ نیمه نهایی نزدیک شد.

افغانستان در مرحله هشت بهترین بازی سوم و نهایی خود را روز دوشنبه تاریخ ۲۴ جون در مقابل بنگله دیش انجام می‌دهد.

گروه

XS
SM
MD
LG