لینک های دسترسی

Breaking News

برازیل برای نهمین بار راهی دور نیمه نهایی جام جهانی فوتسال شد


تیم ملی فوتسال برازیل و اوکراین، روز یکشنبه ۳۰ سپتمبر با پیروزی در دور یک چهارم جام جهانی فوتسال اوزبیکستان، به مرحلهٔ نیمه نهایی این جام راه یافتند.

برازیل، یکی از تیم‌های مطرح و محبوب برای لقب قهرمانی جام جهانی فوتسال، که در سال‌های ۱۹۸۹، ۱۹۹۲، ۱۹۹۶، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۳ قهرمان این جام بوده است، توانست برای نهمین بار به دور نیمه نهایی راه یابد.

تیم ملی فوتسال برازیل که دور گروهی را با سه پیروزی پر گول عقب گذاشت، در رقابت با مراکش با به ثمر رسانیدن سه گول دیدنی توانست جایگاهش را در دور نیمه نهایی یقینی سازد.

در رقابت دوم دور یک هشتم این جام که در شهر تاشکند اوزبیکستان برگزار شد، تیم‌های اوکراین و ونزویلا در نیمۀ نخست پس از بازی هیجانی و پر گول، با نتیجۀ ۴ -۳ به رخت‌کن رفتند.

تیم ونزویلا در نیمۀ نخست این رقابت تکتیک و دوندگی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما در نیمۀ دوم، تیم ملی فوتسال اوکراین با بازی بهتر و کنترول بیشتر توپ تیم ونزویلا را در حاشیه راند و توانست پنج بار دیگر دروازۀ ونزویلا را باز کند.

این رقابت پس از چهل دقیقه بازی با نتیجۀ ۹ - ۴ پایان یافت و اوکراینی‌ها قادر شدند به دور نیمه نهایی جام راه یابند.

در ادامه رقابت‌های دور یک چهارم، جام جهانی فوتسال اوزبیکستان، روز دوشنبه ۳۰ سپتمبر تیم‌های ملی فوتسال فرانسه - پاراگوای و ارجنتاین - قزاقستان به مصاف هم می‌روند.

رقابت‌های نیمه نهایی جام جهانی فوتسال اوزبیکستان به روزهای دوم و سوم ماه اکتوبر برگزار خواهد شد.

گروه

XS
SM
MD
LG