مسک: تماس‌های صوتی و تصویری به تویتر اضافه می‌شود

ایلن مسک، میلیاردر و مالک تویتر روز سه‌شنبه نهم می (۱۹ ثور) گفت که تماس‌های صوتی و تصویری به زودی در این رسانهٔ بزرگ اجتماعی اضافه می‌شود.

مسک که سال گذشته تویتر را ۴۴ میلیارد دالر خریداری کرد، در یک تویت نوشت: "بنابراین شما می‌توانید بدون دادن شمارهٔ تلیفون تان با مردم در هر نقطهٔ جهان صحبت کنید."

مسک در تویت دیگری ادعا کرده است که خدمات پیام‌رسان واتس‌اپ که توسط متا مدیریت می‌شود، ''قابل اعتماد'' نیست.

ویژگی تازهٔ تویتر—تماس صوتی و تصویری — در تویتر قادر خواهد بود تا با مجموعه‌ای از خدمات رایگان از جمله مسنجر، سیگنال، تلگرام و واتس‌اپ رقابت کند.

مسک همچنین گفته است که سر از روز چهار شنبه ۱۰ می (۲۰ ثور)‌ روند رمزگذاری پیام‌های مستقیم در رسانهٔ اجتماعی تویتر را آغاز می‌کند تا از حریم خصوصی کاربران تویتر محافظت کند.

مسک پس از خریداری تویتر تغییراتی را در این رسانه‌ٔ اجتماعی به وجود آورد که در برخی اوقات، موجب ایجاد هرج و مرج برای کاربران این رسانه‌ٔ اجتماعی شده است.

مالک تویتر یک روز پس از آن از اضافه کردن تماس‌های صوتی و تصویری تویتر پرده برداشت که این میلیاردر روز یکشنبه اعلام کرد که حساب‌های تویتر آنعده کاربران را لغو می‌کند که از دیر مدت زمان به اینسو استفاده نشده است.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که مسک تلاش می‌کند از طریق فعالیت بیشتر کاربران این رسانه‌ٔ اجتماعی عواید تویتر را افزایش دهد.