لینک های دسترسی

Breaking News

آتش‌سوزی در یک هوتل در برازیل دست‌کم ۱۰ کشته برجا گذاشت


مقامات حالات اضطرار برازیل، روز جمعه ۲۶ اپریل (هفتم ثور) گفتند که در اثر آتش‌سوزی در یکی ازهوتل‌های غیر فعال که هر از گاهی برای افراد بی خانمان سرپناه بود،‌ دست‌کم ۱۰ نفر جان باختند.

به گفته مقامات حالات اضطرار برازیل، این هوتل در شهر پورتو الگره واقع در جنوب برازیل موقعیت دارد و کارمنداین این اداره، مرگ دست‌کم ۱۰ نفر را تایید کردند.

سباستیایو میلو، شاروال این شهر، در صفحه ایکس خود نوشته است که چندین زخمی دیگر جهت تداوی به شفاخانه انتقال داده شده اند، اما تعداد دقیق قربانیان رامشخص نکرده است. رسانه‌های محلی گزارش داده اند که دست‌کم ۱۱ نفر در اثر این آتش‌سوزی زخمی شده اند و وضعیت شماری از آنان وخیم است.

به گفته مقامات، آتش‌سوزی حوالی ساعت ۰۲:۰۰ صبح به وقت محل رخ داد و کارمندان آتش‌نشانی پس از سه ساعت توانستند آن را خاموش کنند.

اداره آتش‌نشانی در منطقه با نشر اعلامیه‌ای گفته است که کارمندان بخش صحی برای شناسایی قربانیان به محل حادثه رفتند و تحقیقات در مورد علت این آتش‌سوزی آغاز شده است.

این آتش‌سوزی، ۱۱ سال پس از آتش‌سوزی مرگبار در ایالت ریو گراند دی سول، رخ دارد. در آن آتش‌سوزی که در سال ۲۰۱۳ در یک کلب شبانه رخ داد، ۲۴۲ نفر جان باخت.

گروه

XS
SM
MD
LG