لینک های دسترسی

Breaking News

فروش ۲۰۵ میلیون دالری فلم 'دیدپول و ولورین' سینمای هالیود در هفتهٔ نخست 


شرکت فلم‌سازی مارویل یک بار دیگر پس از آن در صدر فلم‌های این هفته قرار گرفت که فلم تازهٔ آن "دیدوپول و ولورین" در هفتهٔ نخست نمایش در سینماهای شمال امریکا حدود ۲۰۵ میلیون دالر فروش داشت.

در میان فلم‌هایی که برای افراد بیش از ۱۸ سال مناسب پنداشته می‌شود، پیش از این فلم "دیدپول" با درآمد ۱۳۲ میلیون دالر در هفتهٔ نخست نمایش، ریکاردار بود، اما اکنون فلم "دیدپول و ولورین" این ریکارد را شکست.

انتظار می‌رود فلم "دیدپول و ولورین" در ۵۲ بازار دیگر در سطح بین المللی، ۲۳۳.۳ میلیون دالر و در سطح جهان ۴۳۸.۳ میلیون دالر فروش کند.

با آنهم در میان فلم‌های شرکت مارویل این فلم از رهگذر نمایش در هفتهٔ نخست در داخل ایالات متحده، در جایگاه هشتم قرار دارد.

فلم "اوینجرز" این شرکت در هفتهٔ نخست نمایش ۲۰۷.۴ میلیون، فلم "پلنگ سیاه" ۲۰۲ میلیون دالر و فلم "اوینجرز؛ عصراولترون" ۱۹۱.۳ میلیون دالر فروش کرده بود.

با آنهم فلم "دیدپول و ولورین" در طول سال جاری، بزرگترین نمایش هفتهٔ نخست را داشته و از فلم "انساید آوت ۲" شرکت والت دیزنی که در طول سال جاری ۱۵۴ میلیون دالر فروشات داشت،‌ پیشی گرفته است.

تونی چمبرس، مسوول توزیع فلم‌های شرکت دیزنی گفت که درخشش این فلم‌ها نه تنها برای شرکت‌های دیزنی و مارول بلکه برای صنعت سینمای هالیود یک خبر عالی است.

این در حالی است که شرکت والت دیزنی هنوز هم با کسر دو رقمی درآمد سال گذشته مجادله دارد.

این کامیابی برای ستدیوهای مارول نیز از اهمیت ویژه به این دلیل برخوردار است که چند فلم بزرگ این شرکت عواید اندکی داشت، به ویژه فلم "دی مارولز" که سال گذشته در هفتهٔ نخست تنها ۴۷ میلیون درآمد فروشات داشت.

شرکت "کامسکور" گفته است که فروشات تخمینی تکت‌ها از روز جمعه تا یک شنبه در سینما‌های امریکا و کانادا قرار ذیل است:

دیدپول و ولورین ۲۰۵ میلیون دالر، تویستر ۳۵.۳ میلیون دالر، دسپکبل می ۴ حدود ۱۴.۲ میلیون دالر، انسایداوت ۲ حدود ۸.۳ میلیون دالر، لانگ لیگس ۶.۸ میلیون دالر و فلم کوایت پلیس ۲ حدود سه میلیون دالر.

گروه

XS
SM
MD
LG