لینک های دسترسی

Breaking News

افغانستان در بازی کرکت بنگله‌دیش را شکست داد


افغانستان به روز چهارشنبه پنجم جولای (۱۴ سرطان) در نخستین بازی سلسه مسابقات یک روزه کرکت مقابل بنگله‌دیش، کشور میزبان را با تفاوت ۱۷ دوش شکست داد.

حشمت الله شهیدی، کپتان تیم افغانستان در این بازی در شهر بندری چیتاگنگ بنگله‌دیش قرعهٔ بازی را برد و تصمیم گرفت که نخست بالینگ کند.

بنگله‌دیش در ۴۳ اوور برای افغانستان ۱۷۷ دوش هدف تعیین کرد، ‌اما به دلیل دو بار تاخیر در بازی به دلیل بارندگی، این هدف بر اساس سیستم DLS به ۱۶۴ دوش کاهش یافت.

پیش از پایان بازی به دلیل بارندگی، افغانستان در ۲۲ اوور با از دست دادن دو بازیکن، ۸۳ دوش انجام داد و بر اساس سیستم DLS برنده اعلام شد.

ابراهیم زدران، بتسمن افغانستان، در ۵۸ توپ ۴۱ دوش به ثمر رساند و تا پایان از میدان حذف نشد. رحمان الله گربز، بتسمن دیگر افغانستان، پس از به ثمر رساندن ۲۲ دوش توسط شکیب الحسن، بالر بنگله‌دیشی، از میدان حذف شد.

شکیب الحسن در پنج اوور فقط نه دوش داد. تسکین احمد، بالر دیگر بنگله‌دیش، در ۵.۴ اوور ۲۴ دوش داد و توانست رحمت شاه، بتسمن افغانستان، را از میدان حذف کند. رحمت شاه در این بازی در ۱۴ توپ هشت دوش انجام داد.

فضل الحق فاروقی، بالر سریع افغانستان، بهترین بازیکن این مسابقه اعلام شد. او در ۸.۴ اوور ۲۴ دوش داد و توانست سه بازیکن بنگله‌دیش را از میدان حذف کند.

راشد خان و مجیب الرحمان، بالران افغانستان، هر یک به نوبهٔ خود دو دو بازیکن بنگله‌دیش را از میدان حذف کرد.

توحید هردوی، بتسمن بنگله‌دیش، بیشترین دوش را به نفع تیم خود به ثمر رساند. او پس از ۵۱ دوش، توسط فضل الحق فاروقی از میدان حذف شد.

تمیم اقبال، بتسمن و کپتان بنگله‌دیش، که انتظار می رفت در این مسابقه خوب بازی کند، نیز پس از به ثمر رساندن ۱۳ دوش در ۲۱ توپ، توسط فاروقی از میدان حذف شد.

افغانستان در ماه فبروری سال گذشته در سلسله مسابقات یک روزه مقابل بنگله‌دیش، ۲-۱ شکست خورد. هر دو طرف تاکنون ۹ بازی یک روزه انجام داده است که در چهار بازی افغانستان برنده شده است.

بازی دوم سلسله مسابقات یک روزهٔ جاری میان افغانستان و بنګله دیش به روز شنبه انجام می‌شود.

XS
SM
MD
LG