لینک های دسترسی

Breaking News

جایزه ممتاز لاتری میگا میلیون در امریکا به ۱.۳۵ میلیارد دالر رسید


جایزه ممتاز لاتری میگا میلیون در ایالات متحده پس آن که هیچ کسی نتوانست در ۲۵ دور قرعه کشی برندۀ جایزۀ ممتاز شود، به ۱.۳۵ میلیارد دالر رسیده است.

جایزۀ هنگفت اینبار لاتری که دومین جایزهٔ ممتاز بزرگ در تاریخ این لاتری در امریکا است، روز جمعه یکبار دیگر خریداران تکت لاتری را فرصت خواهد داد تا بخت خود را بیازمایند. پیش از این بزرگترین جایزهٔ ممتاز ۱.۵۳ میلیارد دالر بوده که در سال ۲۰۱۸ در ایالت کارولینای جنوبی به فروش رسیده بود.

در قرعه کشی سه شنبه شب، ارقام ۷، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۸ و توپ میگابال شماره ۹ هیچ برنده‌ای برای جایزه ممتاز ۱.۱ میلیارد دالری نداشت و اکنون جایزهٔ ممتاز این لاتری به ۱.۳۵ میلیارد دالر رسیده است.

برنده‌ٔ جایزه ممتاز دو گزینه دارد و می‌تواند که پول خود را سالانه برای ۲۹ سال به گونهٔ قسط وار و یا هم به یکبارگی پس از پرداخت مالیه دریافت کند. اگر شام جمعه کسی برندهٔ این جایزه شود، پس از پرداخت مالیات حدود ۷۰۸ میلیون دالر را با خود به خانه خواهد برد.

باوجودیکه چانس برد جایزهٔ ممتاز یک در ۳۰۲ میلیون است، با آن هم به هر اندازهٔ که جایزه بزرگ می‌شود به همان اندازه مردم بیشتر و زیادتر لاتری می‌خرند.

بزرگترین جایزهٔ ممتاز در تاریخ لاتری در ایالات متحده، جایزهٔ ممتاز لاتری پاوربال به ارزش ۲.۰۴ میلیارد دالر است که فردی به تاریخ هشت نومبر سال روان در ایالت کالیفورنیا برندهٔ آن شد.

نام و مشخصات برندۀ لاتری در بیشتر مواقع نظر به خواست برنده افشا نمی‌شود.

XS
SM
MD
LG