لینک های دسترسی

Breaking News

پولیس پاکستان دو ملا را به اتهام تجاوز جنسی بر یک پسر ۱۰ ساله بازداشت کرد


پولیس ایالت پنجاب پاکستان امروز ۳۰ اپریل (۱۰ ثور) گفت که دو ملا را به ظن تجاوز جنسی بر یک پسر ۱۰ ساله در یک مدرسه بازداشت کرده است.

چوهدری عمران، سخنگوی پولیس برای حوزهٔ خانیوال گفت که روز گذشته کاکای این پسر به مدرسه رفت تا از برادرزاده‌اش احوال بگیرد و دریافت که یک ملا در یکی از اتاق‌های مدرسه بر وی تجاوز کرده و ملای دوم انتظار نوبتش را می‌کشید. عمران گفت که کاکای این پسر به پولیس از این دو ملا شکایت کرد.

او افزود که پولیس پس از تحقیقات ابتدایی این دو ملا را بازداشت کرد. پسر ۱۰ ساله که نامی از وی گرفته نشده است به دلیل صدمات روانی و جراحات فزیکی در یک شفاخانهٔ محلی بستری شده است. این کودک از یکسال به اینسو در این مدرسه درس می‌خواند.

پولیس پاکستان به دلیل تحقیقات جاری به خبرنگار اسوشیتدپرس اجازه نداد از مظنون سوال کند. پولیس گفته است که این ملاها تا اکنون وکیل ندارند.

سواستفاده از کودکان در مدارس پاکستانی شایع بوده و شکایات والدین و اقارب در این خصوص به ندرت به بازداشت ملاهای متهم منتج می‌شود.

تحقیقات اسوشیتدپرس در ما می سال ۲۰۲۰ دریافت که در مورد آزار و اذیت جنسی، تجاوز جنسی و ضرب و شتم کودکان در مدارس و مکاتب اسلامی توسط ملا‌ها در سراسر پاکستان، ده‌ها راپور پولیس ثبت شده است.

اکثریت کودکانی که در مدارس پاکستان مصروف فراگیری علوم دینی اند، فرزندان خانواده‌های فقیر اند.

اکثریت خانواده‌‌ها به دلیل بدنامی و آیندهٔ کودکان‌شان یا نزد پولیس نمی‌روند، یا شکایت‌شان را پس می‌گیرند و یا هم متجاوزان را معاف می‌کنند.

XS
SM
MD
LG