لینک های دسترسی

Breaking News

جایزهٔ ممتاز لاتری مشهور امریکا به ۹۰۰ میلیون دالر رسید


پس از آنکه در چند دور قرعه‌کشی، هیچ کسی برندهٔ جایزهٔ ممتاز لاتری مشهور "پاوربال" در ایالات متحده نشد، اکنون جایزهٔ این لاتری به ۹۰۰ میلیون دالر رسیده است.

آخرین قرعه‌کشی این لاتری شام شنبه ۱۵ جولای صورت گرفت که در هنگام قرعه‌کشی جایزهٔ ممتاز به ۸۷۵ میلیون دالر رسیده بود و کسی برندهٔ آن نشد.

قرعه‌کشی بعدی این لاتری قرار است شام دوشنبه ۱۷ جولای برگزار شود و برندهٔ جایزهٔ بیشتر از ۹۰۰ میلیون دالر دو گزینه دارد، یا اینکه ۹۰۰ میلیون دالر را به گونهٔ اقساط سالانه دریافت کند یا هم پس از پرداخت مالیهٔ این جایزهٔ هنگفت، بیش از ۴۶۵ میلیون دالر پول نقد را به خانه ببرد.

پاوربال در یک بیانیه گفته است که این جایزهٔ ۹۰۰ میلیون دالری، سومین جایزهٔ بزرگ در تاریخ لاتری "پاوربال" و هفتمین جایزهٔ بزرگ در تاریخ لاتری در ایالات متحده می‌باشد.

با اینکه جایزهٔ ممتاز در جای خود باقی است و هیچ کسی شمارهٔ برنده را نخریده است، پاوربال گفته است که در قرعه کشی شام شنبه سه تکتی که هر پنج شمارهٔ دوعددی برنده را به گونهٔ مختلط داشتند، هریک مستحق دریافت یک میلیون دالر شناخته شدند.

با توجه به جلب توجه بیشتر مشتریان و علاقمندان به خرید تکت‌های بیشتر، چانس برنده شدن در قرعه‌کشی شام دوشنبه یک به نسبت ۲۹۲.۲ میلیون خوانده شده است، یعنی از هر ۲۹۲.۲ میلیون تکت، یکی چانس برنده شدن جایزهٔ ممتاز را دارد.

پیش از این، در ۱۹ اپریل برندهٔ جایزهٔ ممتاز پاوربال نزدیک به ۲۵۳ میلیون دالر برنده شد و از آن زمان تا حال، هیچ کسی برندهٔ جایزهٔ ممتاز این لاتری نشده است.

XS
SM
MD
LG