لینک های دسترسی

Breaking News

دزدان مسلح ۱۲ پولیس را در پنجاب پاکستان کشتند


به گفتۀ مقامات پولیس این حملۀ راکتی دزدان زمانی رخ داد که موترهای گزمه بیش از ۲۰ پولیس در دند آب ناشی از باران گیر کرده بود.
به گفتۀ مقامات پولیس این حملۀ راکتی دزدان زمانی رخ داد که موترهای گزمه بیش از ۲۰ پولیس در دند آب ناشی از باران گیر کرده بود.

در حمله راکتی بر دو موتر پولیس در ایالت پنجاب پاکستان، ۱۲ پولیس کشته و شش تن دیگر زخمی شدند.

مقامات پولیس به رسانه‌ها گفتند که این حمله مرگبار ناوقت پنجشنبه ۲۲ اگست (اول سنبله) در منطقه ماچکه ولسوالی رحیم یارخان رخ داد.

به گفتۀ مقامات پولیس، این حملۀ راکتی دزدان زمانی رخ داد که موترهای گزمه بیش از ۲۰ پولیس در دند آب ناشی از باران گیر کرده بود.

مقامات گفته اند که علاوه بر کشته‌ شدن ۱۲ پولیس و زخمی‌شدن شش نفر، پنج پولیس ناپدید شده بود که سپس به گونه مصوون نجات داده شدند.

آصف علی زرداری، رییس جمهور پاکستان، شهباز شریف، صدراعظم، محسن نقوی، وزیر داخله، و مریم نواز، وزیر داخله ایالت پنجاب، در بیانیه‌های جداگانه این حمله را به شدت محکوم کرده و از تلفات پولیس ابراز تاسف کرده اند.

شهباز شریف در بیانیه‌‌ٔ خود "عملیات فوری و موثر" را علیه مهاجمان هدایت داده است. مریم نواز نیز گفت که این حمله بسیار "غم‌انگیز" است، اما "بی‌پاسخ" نخواهد ماند.

گزارش‌ها در مورد حملات دزدان بر پولیس و عملیات پولیس علیه دزدان در ساحه ماچکه در مرز بلوچستان با پنجاب و سند، هر از گاهی نشر می‌شود، اما این بزرگترین حمله خونین در چند وقت اخیر است که در آن تعداد زیادی پولیس کشته شدند.

پیش از این در ماه جون نیز یک افسر و چهار پولیس در حملۀ دزدان در این ساحه کشته شدند و پولیس نیز ادعا کرد که چهار سارق را کشته است.

گروه

XS
SM
MD
LG