تم والز رسماً معاونیت تکت انتخاباتی کاملا هریس را پذیرفت

تم والز

تم والز، والی ایالت منیسوتا، شام روز چهارشنبه ۲۱ اگست (۳۱ اسد)، در کنوانسیون ملی حزب دموکرات، رسماً نامزدی معاونیت تکت انتخاباتی کاملا هریس را پذیرفت.

تم والز گفت: "نخست از همه، تشکر از معاون رییس جمهور هریس. تشکر از این که بر من اعتماد کردید و از این که از من دعوت کردید تا بخشی از این کارزار باورنکردی باشم... این افتخار زندگی‌ام است که نامزدی شما را منحیث معاون ریاست جمهوری ایالات متحده بپذیرم."

در شب سوم کنوانسیون ملی حزب دموکرات، والز در مورد فعالیت‌های انتخاباتی و زندگی شخصی‌اش صحبت کرد.

والز در سال ۲۰۱۸ برای بار نخست به صفت والی منیسوتا انتخاب شد و در سال ۲۰۲۲ یک بار دیگر بر این کرسی تکیه زد.

والز که به صفت والی منیسوتا کارکرد چشمگیری داشته و زمانی به صفت عضو گارد ملی اردوی امریکا و معلم ایفای وظیفه کرده بود، چهرهٔ جذاب در میان رای‌دهندگان سفیدپوست روستایی پنداشته می‌شود.

کاملا هریس نامزد احتمالی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری به تاریخ ششم اگست (۱۶ اسد) تم والز را رسماً به صفت معاون تکت انتخاباتی خود معرفی کرده بود.

او پس از آن گفت: "تم یک رهبر میدان دیده است که سابقهٔ فوق‌العادهٔ کارکرد برای خانواده‌ها در ایالت مینسوتا را دارد."

پس از آنکه جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده، ماه گذشته اعلام کرد که از رقابت در انتخابات ریاست جمهوری ماه نومبر کنار می‌رود و از هریس اعلام حمایت کرد، کاملا هریس به سرعت به صفت نامزد احتمالی حزب دموکرات عرض اندام نمود.

انتظار می‌رود در گردهمایی فردا شب در شهر شیکاگو ایالت ایلنوی، کاملا هریس، رسماً نامزدی حزب دموکرات را در انتخابات ریاست جمهوری پنجم نومبر ۲۰۲۴ بپذیرد.