لینک های دسترسی

Breaking News

افغانستان در دومین بازی سلسله رقابت‌های یک روزه کرکت، بنگله دیش را با اختلاف زیاد شکست داد


افغانستان روز شنبه هشتم جولای (۱۷ سرطان) در دومین بازی از سری رقابت‌های یک روزه کرکت در مقابل بنگله‌دیش، کشور میزبان را با ۱۴۲ دوش شکست داد و قهرمان این سلسله از رقابت‌های این دوره شد.

در ابتدا،‌ لیتن داس، کپتان تیم کرکت بنگله‌دیش در شهر بندری چیتاگنگ این کشور قرعه را برد و تیم افغانستان را به بیتینگ دعوت کرد.

تیم ملی کرکت افغانستان که از همان آغاز بازی را خوب شروع کرد، با کمک ۱۰۰ دوش رحمت الله گربز و ۱۰۰ دوش ابراهیم زدران و با از دست دادن نه نفر، توانست برای تیم بنگله دیش ۳۳۱ دوش هدف را تعیین کند.

رحمن الله گربز، بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان که در ۱۲۵ توپ، ۱۴۵ دوش و ابراهیم زدران در ۱۱۹ توپ، ۱۰۰ دوش کسب کردند، باالترتیب توسط شکیب الحسن و نجم الحسین، بازیکنان تیم بنگله‌دیش حذف شدند.

محمد نعیم و لتین داس، آغازگران (اوپنران) تیم بنگله دیش که انتظار میرفت خوب بدرخشند، در ابتدای بازی توسط فضل الحق فاروقی، بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان از بازی حذف شدند.

در این میان، مشفق الرحیم، بازیکن تیم کرکت بنگله دیش بود که بیشترین امتیاز را برای تیمش کسب کرد. او موفق شد تا در ۸۵ توپ ۶۹ دوش را انجام دهد که سرانجام وی هم توسط فضل الحق فاروقی از میدان حذف شد.

از سوی دیگر بالران تیم بنگله دیش در دیدار امروز با دادن بیشترین دوش کارکرد خوبی از خود ارایه نکردند. در دیدار امروزی، شکیب الحسن، در ۱۰ اوور، ۵۰ دوش، حسن محمود در ۱۰ اوور ۷۰ دوش، مستفیظ الرحمان در ۱۰ اوور ۶۰ دوش، عبادت حسین در ۹.۲ اوور ۶۱ دوش و مهدی حسن در ۹ اوور ۶۰ دوش را به تیم افغانستان دادند.

اما برخلاف بالران تیم بنگله دیش، بالران تیم ملی افغانستان در دیدار امروز درخشش قابل ملاحظه ای را از خود به نمایش گذاشتند. در این میان، راشد خان آرمان، کپتان بازیهای ۲۰ اووره تیم ملی کرکت کشور، ضمن‌آنکه در ۹ اوور ۲۸ دوش را به تیم بنگله دیش داد، موفق شد تا دو بازیکن تیم حریف را نیز از میدان حذف کند.

در همین حال مجیب الرحمن، یکتن دیگر از بالران مشهور تیم ملی کرکت افغانستان در ۱۰ اوور، ۴۰ امتیاز رابه تیم مقابل داد و موفق شد تا سه بازیکن تیم حریف را از میدان حذف کند.

همچنان فضل الحق فاروقی، بالر سریع افغانستان در ۷.۲ اوور، ۲۲ دوش را به تیم حریف داد و توانست سه بازیکن مهم تیم کرکت بنگله دیش را حذف کند.

گفتنی است که رحمن الله گربز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

افغانستان در ماه فبروری سال گذشته در سلسله مسابقات یک روزه مقابل بنگله‌دیش، ۲-۱ شکست خورد. هر دو طرف تاکنون ۹ بازی یک روزه انجام داده است که در چهار بازی افغانستان برنده شده است.

بازی سوم سلسله مسابقات یک روزهٔ جاری میان افغانستان و بنگله دیش، به روز سه شنبه ۱۱ جولای برگزار می‌شود.

XS
SM
MD
LG