لینک های دسترسی

Breaking News

افغانستان فهرست بازیکنان را برای رقابت‌های ۲۰ اووره با سریلانکا اعلام کرد


بورد کرکت افغانستان امروز دوشنبه ۱۲ جنوری (۲۳ دلو) فهرست بازیکنان تیم ملی کرکت را برای رقابت‌های ۲۰ اووره با سریلانکا اعلام کرد.

کپتان تیم ملی کرکت افغانستان برای بازی‌های ۲۰ اووره راشد خان است، اما وی به دلایل صحی نمی‌تواند در این رقابت‌ها حضور داشته باشد و در عوض ابراهیم زدران رهبری تیم را بر عهده خواهد داشت.

خبر ناخوشایند دیگر برای تیم ملی کرکت افغانستان، نبود مجیب الرحمان است. این بالر با تجربه نیز به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این سلسلۀ رقابت‌ها حضور داشته باشد.

در فهرست این رقابت‌ها نام محمد اسحاق نیز اضافه شده است که بتسمن و وکت کیپر است. در این تیم، حضرت‌الله زازی، گلبدین نایب، محمد نبی عیسی خیل، نجیب‌الله زدران، عظمت‌الله عمرزی، کریم جنت، شرف‌الدین اشرف، فضل الحق فاروقی، فرید احمد، نوین الحق، نور احمد لکنوال، وفادار مومند و قیس احمد شامل اند.

در اعلامیۀ بورد کرکت افغانستان به نقل از احمد شاه سلیمان خیل، سرپرست کمیتۀ گزینش بازیکنان نوشته شده که با در نظر داشت اهمیت این رقابت‌ها، تلاش می‌شود که برای جام جهانی بازی‌های ۲۰ اووره در کنار بازیکنان با تجربه، به بازیکنان جوان نیز فرصت داده شود تا آموزش ببینند.

افغانستان به تاریخ ۱۷، ۱۹ و ۲۱ فبروری، سه رقابت ۲۰ اووره با سریلانکا خواهد داشت. تیم ملی افغانستان از قبل در رقابت‌های پنج روزه و یک روزه در مقابل سریلانکا بازنده شده است. با آنهم سومین رقابت بازی‌های یک روزه فردا میان دو تیم برگزار می‌شود.

گروه

XS
SM
MD
LG