جام جهانی فوتسال؛ برازیل و تایلند به دور حذفی راه یافتند

رقابت جام جهانی فوتسال میان تیم های اوزبیکستان و پاراگوای

تیم فوتسال برازیل، تایلند و پاراگوای پس از انجام دو رقابت گروهی، جایگاه شان را در دور حذفی جام جهانی فوتسال یقینی ساختند.

در چهارمین روز جام جهانی فوتسال در شهر های تاشکند و بخارای اوزبیکستان، تیم های گروه الف (اوزبیکستان، پاراگوای، هالند و کوستاریکا) و در گروه ب (برازیل، کیوبا، تایلند و کروشیا) به مصاف هم رفتند.

رقابت میان تیم های هالند و کوستاریکا با نتیجۀ ۲ - ۲ مساویانه پایان یافت. اما اوزبیکستان در دومین رقابت خود با پاراگوای با نتیجۀ ۴ - ۱ مغلوب شد.

استدیوم فوتسال هما در شهر تاشکند در روز دیدار کلیدی اوزبیکستان و پاراگوای میزبان ۹۰۸۱ نفر بود.

صعود برای اوزبیکستان اکنون دشوار شده است اما مساوی هالند و کوستاریکا راه را برای اوزبیکستان باز گذاشته است. در صورتیکه اوزبیکستان بتواند رقابت بعدی خود را با کوستاریکا پیروز شود و هالند در برابر پاراگوای شکست بخورد، در آن صورت تیم میزبان قادر خواهد بود به دور بعدی راه بیابد، در غیر آن فرصت صعود برای هالند بیشتر از اوزبیکستان است.

در رقابت های که در شهر بخارا برگزار شده بود، تیم برازیل بار دیگر با یک پیروزی پر گول ۸ - ۱ کروشیا را مغلوب ساخت و تایلند در برابر کیوبا با نتیجۀ ۱۰ - ۵ به پیروزی رسید.

تایلند و برازیل هر دو به دور حذفی جام جهانی فوتسال راه یافتند و کروشیا و کیوبا از جام حذف شدند.

افغانستان روز چهارشنبه ۱۸ سپتمبر به مصاف ارجنتاین می رود و در همین گروه ساعت پنج عصر به کابل اوکراین با انگولا رو در رو خواهد شد.

پیروزی اوکراین و یا انگولا می تواند راه را برای صعود هر دو تیم به دور بعدی باز نگهدارد اما نتیجۀ مساوی و یا برد برای افغانستان کمک خواهد کرد جایگاه خود را برای دور بعدی حفظ کند.

در رقابت های دیگر روز چهارشنبه اسپانیا - نیوزیلند و لیبیا - قزاقیستان به مصاف هم خواهند رفت.